Juldagen

Juldagen var härligt seg och sen på kvällen så åkte jag och min fina Oskar hem till hans föräldrar och eftersom de vart uppe i kåbban hade de hela julklappsöppningen kvar och jag och oskar hade inte öppnat varandras presenter heller så, blev ännu mer öppnande av paket :)

Fick ett fint halsband av min älskling och en vacker ljustake och te och ett presentkort på en middag på fin restaurang och så fick jag en super mysig och fin pyjamas av hela familjen thysell :) TACK 

Sedan så var de go middag med typ världens godaste stek jag någonsin ätit ;)

Men Caspian (oskars systerson) ville ha plättar ist hehe sötnosen ^^

Sen så for vi och lämnade en bil hos oskars mormor och morfar och kramade om dem lite innan vi skulle vidare mot luleå eftersom jag skulle upp och jobba på annandagen MELLANDAGSREA (De blev galna dagar mellandagarna mycket jobb men härligt ^^)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback