ooh en sån mysig dag de blev ♥

Idag har jag vart ledig hela dagen sköönt :)

Och idag har jag haft fin-besök av världens finaste Anna Löfgren ^^ Äntligen de var på tiden att vi träffades, riktigt trevligt var det! Känndes som de vore igår vi sågs senast omän vi kom fram till att de närmade sig TVÅ ÅR SEN SIST =O Så länge får de inte dröja till nästa gång!

Började dagen med att möta upp hon på busstation och sedan gick vi och handlade för att laga lunch tsm, blev TACOS mums ^^  Dagen bestod även av massa prat och lite te och så hann vi även med en film innan de var dags att vandra tillbaka till busstationen :)

TACK ANNA FÖR EN UNDERBAR DAG ♥ Känndes så otroligt skönt att träffa dig igen !

(hittade bara en gammal bild på oss och insåg att jag glömt använda kameran idag med hehe :P)


Och inte nog med de sedan begav jag mig in till shopping som hade kvällsöppet ikväll och så visade det sig att Emma.a var lite sugen på det med så hon hoppade in i bilen och kom in  och gick på stan med mig en stund och sen drack även vi te och surrade lite (en hel del om utbildningar ^^)

Tack Emma för en mysig kväll ^^


Och nu säger jag Godnatt på er alla mina kära vänner 


Och tack för alla svar ni som kommenterade mitt senaste inlägg :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Tack själv min underbara Sofia Tiger, vi ses snart igen hoppas jag. Det får iallafall inte dröja 2år igen <3 Kram

Postat av: Carro

oj vad annorlunda att se dig i blont hår :)

Aldrig sett dig i det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback