Nyårslöfte del:1

Sådärja nu har jag och min fina skaffat gymkort på stans nyaste gym som inte ens öppnat ännu :P Så del ett av nyårslöftet är avklarat nu gäller de bara att börja träna och fortsätta med det ;)




Måste ta och skaffa hörlurar innan de öppnar så jag kan lyssna på egen musik då jag e där ^^
& måste se över mina träningskläder sen e de bara köra, dom öppnar söndag den 29 jan ;)



ååh vad kul måste göra en ny tränings-spellista :D
Den lär nog inne hålla en hel del skrillex och pendulum återkommer med min fina lista om några dagar ;P



Bjuder på denna än så länge som garanterat kommer ligga på träningslistan,
så grymt härlig låt


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback