Sommar = Jobb Äta Träna Sova = En blek fia :P

Heej alla glada som råkar titta hit ibland :P

Jobbar rätt mycket på sommaren och hinner inte alltid med allt jag vill då de ska tränas ätas umgås och hinnas sova också :P

Men jag har tigit ut full semester i år och min sista dag är den 10/11 så då får vi se vad som händer ;O

Men ska ta mig tid någon dag här å berätta några guldkorns berättelser från i sommar :)
.
.
Och I helgen blir de Bröllop, men inte vem som helst utan
världens finaste Cissi & Benjamin ska gifta sig ^^



De får duga för ikväll. God Natt alla söta rara små varelser där ute =)

Permalink *Trallalaaaaaaa laa laaa* Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback