uppdatering

Jaa sen sist har jag planerat två saker i odlingsbrickan. Citronmeliss och freesia blir spännande å se om de hänt något då jag vart borta sen i söndags ^^ och vad har jag då gjort med min lediga tid..

Efter jobbet i söndags mötte Oskar och Simon upp mig och vi beställde med oss lite maxmat och gick ner mot vattnet och åt där i den gassande solen. Sen åt vi glass och satt i den härliga solen en stund till :) sen åkte vi till älvsbyn och så blev de film för mig och Oskar. Vi såg warm bodies . Den var faktiskt rätt bra^^

sen i måndags var jag och hälsade på Emma och lilla Emilia och lärde dem baka macarones det var riktigt kul. Blev rosa och bruna med smak av hallon och choklad i fyllningen mumsigt och så bestämde vi oss att försöka baka cakepops någon annan gång ^^ Men nästa gång de blir att hälsa på Emma Rickard och Emilia så blir de nog mest troligt att snusa på den nyaste familjemedlemmen som är beräknad att titta ut på några dagar bara hihi så mysigt :)

Och idag tisdag så har jag å Oskar hälsat på hans systers familj och Grattat Caspian som fyllt år så de blev gofika och lite lek ute i solen :) och då vi var där ringde Oskars mor och ville vi skulle titta förbi dem och så då gjorde vi det och där blev vi bjudna på middag lyxigt värre ^^ sen gick vi vidare å då tog vi och stannade till hos min mor och jocke också och fick oss lite kvällsfika mkt trevlig dag må jag säga ^^

Tillbaka till verkligheten i morgon då. Fullspäckat schema resten av veckan hoppas jag hinner med lite träning oxå mellan alla planer :D

Godnatt Sverige :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback