Fredag

Tjohoooo äntligen fredag :)

.
.
och min finaste har tagit sig hit så trevligt :) Denna veckan har bestått mest av massa jobb och läsande ^^
.
.
.

VI BYGGER OM PÅ JC för den som missat de ;) och de blir super fint å fräscht kom in å kika någon dag ni får tid alla glada :D Ni kommer garanterat inte känna igen stället ;)
.
.
.
Och jo föresten åt ju lunch idag med finaste Emmorna båda två och Emilia, Östers pärla blev de mycket trevligt :)
.
.
.

Å igår tog jag och bakade massa muffins som jag överaskade mina kollegor å byggarna med :) Blev mina specialare apelsinchoklads muffins och så exprimenterade jag och gjorde de andra med vitchoklad och jordgubbar ;) Det var omtyckt :)
.
.
och nu strax blir de tacos mums sedan tror jag de blir soffan :P mitt huve å rygg har ont tror jag druckit för lite vatten idag å svankat med ryggen illa, mer vatten åt mig och måste sträcka mer på mig :D
.
.
Jag tror vi tar å avslutar detta inlägg med denna glada låt 


Permalink *Trallalaaaaaaa laa laaa* Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback