Blev utmanad :)

Blev utmanad här på bloggen att svara på 11 frågor och utmana 11 bloggare med nya frågor så vi får väl se hur detta går hehe :)

Mina frågor jag belv utmanad med :
  1. Hur många gånger har du flyttat? 4 gånger
  2. Är du blyg? ja ganska men beror på situtationen
  3. Badkar eller dusch? dusch men önskar jag hade ett badkar ^^
  4. Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? Alina Devecerski - Flytta på dig http://www.youtube.com/watch?v=xyKd2Y_Ivxw
  5. Vem ringde dig senast? Min bror
  6. Har du varit i ett slagsmål? Jag har vart mitt emellan
  7. Vad är det första du tänker när du vaknar? ååååhw inte redan !?
  8. Vilken är din favorit veckodag? Oj har ingen favorit dag :P
  9. Favoritplagg? Jeans
  10. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Soffbordet i vardagsrummet
  11. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ljudet från tvn
.
.
.

Och här kommer mina frågor till dem jag utmanar :
.
.
1. Har du brutit mot lagen någon gång ?
2. Vilket var ditt första jobb ?
3. Vad är det pinsammaste du vart med om ?
4.Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor ?
5. Coca Cola eller Coca Cola Zero ?
6. Om en ande skulle ge dig tre önskningar vad skulle du önska ?
7. Hur skulle dina vänner beskriva dig ?
8. På en skala 1-10 hur lycklig känner du dig just nu ?
9. Vad är ditt favorit barndomsminne?
10. Var i hela världen skulle du helst vilja resa ?
11. Vilken film kan du "alla" replikerna till ?
.
.

Sådär nu utmanar jag er varsego att svara i era bloggar ^^

Permalink *Trallalaaaaaaa laa laaa* Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Heej!

Haha, såg ju nu att jag har blivit utmanad! ;) Har svarat på frågorna nu i alla fall, bättre sent än aldrig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback