Julafton <3

Dagen innan julafton så for jag till min käre far och bror i klövern. Och åt go middag med dem. Eftersom jag inte skulle vara med dem på självaste julafton. Så de blev en mysig kväll med filmtittande på brorsan´s nya 3D tv ;) och lite dagen före julklappsinslagning :P

Sen då så började vi självaste julafton med att åka ner till farmor för julfrukost hur mysigt som helst och trevligt att hinna träffa VÄRLDENS BÄSTA FARMOR innan jag skulle vidare mot älvsbyn, men sen startade inte bilen för jag hade haft igång dieselvärmaren så jag blev lite sen =/ men de löse sig med hjälp av pappas kusin Anders som bor i närheten som hjälpte mig starta bilen igen :) Sen till slut tog jag mit upp på byn och vi hann fram i tid till Morbror Bosse och Ingela och Kusinerna :) Sedan blev de lite klassiskt tv-tittande på KALLE ANKA och han vänner ;) Efter de blev det JULBORD mums fillibaba. Sedan lät vi de sjunka in och så blev de presentleken och efter det massa julfika och sedan spelade vi party alias skit kul spel och mitt lag VANN ;D var jag min kusin Anton och hans kusin Martin i laget! Sen blev de en musik lek som vi kom näst sist i men de var ju bara för att vi var för unga för musiken som spelades hehe ;) och efter ett tag av mingel så beslutade vi oss för att åka hem och ÖPPNA JULKLAPPARNA (eftersom vi hade bestämt att vi inte skulle göra de tsm med alla då vi var så många)

Och JÖSSES jag har fått världens BÄSTA julklappar iår

Som jag skrivit tidigare så har ju min kära ugn gått sönder och vad fick jag av mamma och pappa i julklapp joo en helt ny UGN med försäkring ;)
och joo fick en passande book av min fina far som heter 200 söta muffins & cupcakes 

Och sen har jag fått en super fin ny stekpanna från OBH Nordicas Eco Kitchen serien and i lööve it plus att jag fick massa köksredskap ur fiskars serien så jag inte ska he sönder pannan ;) hehe
Och en massa annat fint :D




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback