Några bilder från LINNÈA´S födelsedagskalas ^^


Födelsedagsbarnet o Carro ^^


Kim Oskar och Daniel




Daniel i hans nystylade hår by me :P haha, vi körde på lite Animé style ;)


Alla Glada Kim,Daniel,Josse,Carro och självaste Linnéa ;)


Josse Linnéa och Umeåbon Jennie ;P


Carros arm Linnéa Kim Daniel och Josses ben?


Klöverungarna <3


Jag och Jennie <3


Jocke och Jag ser ni släkdragen !? hehe


Jag och Josse haveing a super-great time hehe*


Linnéa jag och Josse och jag var inte riktigt med på posén eller så var de tvärt om hehe ;)


Nu blev de lite bättre xD


Jag och den absolut bästaste Caroline <3


Grabbarna Grus ^^

Permalink *Trallalaaaaaaa laa laaa* Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback