Årets Första Julbord :)

Ikväll så har vi haft pappa min på besök,  då vi var och handlade jag oskar och pappa funderade vi, vad ska vi laga till middag och de slutade med ett mini-julbord :)

Så de blev potatis, prinskorv, köttbullar, sill, gravadlax, kalvsylta, rödbetssallad och ägg-halvor med majonäs och räkor på några.
Julbord


Sådär ser ett mini-julbord ut i mitt "stora" kök ^^

Riktigt gott var de, och sen så provade vi blossa lingon efter maten :) men den hör nog inte till favoriterna av min trio av glögg-flaskor (som jag för övrigt bara köpte för jag tyckte dem var snygga, aldrig gillat glögg innan men iår så föll jag för smaken också :P )


Och till glöggen så tittade vi på happy feet tsm den e så mysig den filmen :)
Snart e de jul på riktigt gott folk hoppas ni alla är klar med alla julklappar och sånt :)
själv har jag tre kvar, men de löser sig nog nåja nu ska vi lägga oss och sova i våra fina jul-sängkläder ^^ 



Ska bara komma med mitt heta tips i dessa juletider http://unicef.se/gavoshop/kategorier/12-mest-behovda-just-nu ist för att gå på max efter julen för ni är less julmaten stanna hemma och ät lite till och så beställer ni lite vaccin till de små barnen som behöver de ;) smart va!?

God Natt på er ^^

// Fia

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback